lördag 27 augusti 2011

Regn inne och regn ute

Regnet öser ner utanför fönstret. Det är kvavt och fuktigt utomhus och här inne kan jag inte andas. Ibland vill jag bara stryka ett stort streck över vissa dagar... eller veckor. Eller ännu hellre sudda ut dem helt. Men det går ju inte så...

Varför inte en handväska tillverkad av en favoritbok? Ni hittar dem här: http://www.exlibrispurses.com/

Jag bara älskar dessa! Särskilt denna:

Little Women

Första gången jag såg de här väskorna sa jag till mig själv att den dagen jag får en bok utgiven på ett förlag så ska jag köpa mig en sådan här i present till mig själv. Det har nu gått ungefär fyra månader sedan Halländska gårdsbutiker och kaféer släpptes...

Den här gröna är inte dum alls.


Vintage book purse


Eller den här Jane Austen-versionen? Den här är bara helt underbar. Hur ska man kunna välja?

Pride and Prejudice


Vad väntar jag på?


2 kommentarer:

  1. Jättefina allihopa! Men Köp "little women".. Kram på dig! /Carro

    SvaraRadera
  2. Visst är de. Så ovanliga och verkligen "boknördiga" så det räcker till. Är faktiskt inne på Little women jag med... om den finns kvar nu. Kram!

    SvaraRadera