tisdag 25 september 2012

Dagens Bokmässetips - Stora Bokbytardagen


Sugen på att byta en bok? Inget tillfälle passar väl bättre än att göra det på Bokmässan! I år anordnar Stora Bokbytardagen för första gången ett bokbytarbord på mässgolvet.
Som jag varit inne på tidigare så tillhör jag den kategorin av bokälskare som har oerhört svårt för att skiljas från mina böcker. Men jag vet också att det finns de som älskar att läsa utan att ha den personliga relation som jag och många andra har till våra böcker och med det i åtanke vill jag tipsa om Stora bokbytardagens initiativ. Läs gärna mer på Stora bokbytardagens hemsida.



Och glöm nu inte att ta med era utlästa böcker till helgen! Om ni nu klarar av att skiljas ifrån dem vill säga. För. Det. Gör. Inte. Jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar