söndag 23 september 2012

Dagens Bokmässetips - Sulky och Bebbe Regerar Okej


Varför? Åh varför? Måste jag alltid missa allt det roliga?

På årets Bokmässa kommer John Ajvide Lindqvist och Mia Ajvide att berätta om sin barnboksdebut Sulky och Bebbe Regerar Okej och jag är givetvis fast på jobbet. För er som följer den här bloggen så är det ingen nyhet att John Ajvide Lindqvist är en av mina svenska favvoförfattare så självklart hade jag tyckte att det varit sjukt kul att få vara där och höra om barnboksdebutet "live". Fast ännu högre hade det förstås smällt att ha råd med ett seminariekort och få höra om deras absurda och övernaturliga värld där. Men... sånt är livet. Får nöja mig med att plocka upp boken till trollungarna här hemma helt enkelt.

För er som har möjlighet att ta er till bokmässan på torsdag så kommer de att finnas på plats i Bonnier Carlséns monter kl. 12.30-12.50.

Era lyckostar...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar