tisdag 18 september 2012

Här är den

Länken till radiointervjun idag. 

Jättetrevligt som alltid att hälsa på uppe i studio 21 hos Hasse Andersson. Det var faktiskt tredje gången jag var där, tro't eller ej, så nervositeten över att bli intervjuad i radion var ganska obefintlig. Annat var det första gången. Jösses så fjärilarna fladdrade! Men när det visade sig att tekniken inte var på vår sida och Hasse mest kröp runt på golvet bland sladdar och kontakter så kunde vi inte göra annat än skratta. Och skratt sägs ju vara den bästa medicinen - mot allt!

Den här gången flöt allt på. Jag hade med mig en Kokostosca från Hoffsnäs Herrgård där jag var på besök förra sommaren. Det är nog en av de kakor jag bakat oftast från Västgötska boken om jag ska vara ärlig. De är helt fantastiska, bara smälter i munnen och det går liksom inte att få nog av dem. Men boken åker ofta fram när det ska bakas hemma. Hur ego det än låter.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar