söndag 18 november 2012

NaNoWriMo dag 18, julplaner, teckenmaterial och annat smått och gott

Trots den envisa förkylningen som vägrar ge med sig (För det är ju så med antibiotika, att det tar bara bort halsflussen och inte själva virusinfektionen så... Hallå? Kan inte någon snälla uppfinna en medicin mot förkylningar?) så har det varit en ganska produktiv dag - både med skrivande och annat. Okej, det kanske inte syns i statistiken för min Nano-roman (Uselt, jag vet.) men jag sysslar faktiskt också med annat skrivande emellanåt. Så det så. Jag har även lyckats få tummen ur och fixat och donat med material till lillkillen idag. (Hm, det kan väl inte vara den försvunna orken som börjar visa sig igen...?) Dels lite schemabilder till förskolan som hängt över mig hur länge som helst och dels lite teckenböcker/temaböcker med jultema. Nu ska alltihop bara lamineras och spiralas så är det klart. *Det* känns riktigt bra! Jag har också inhandlat lite av innehållet i den planerade julklappskalendern som jag ska försöka få ihop de närmaste veckorna.

Så vem vet?

Det kanske blir en jul i år också...


Dagens NaNoWriMo således:


Total Words Written
29,015 
Words Remaining
20,985

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar