tisdag 27 november 2012

NaNoWriMo Winner 2012!

Japp. That's me! Medan barnen sov sin middagslur efter en lång dag av sådant som hör livet till - både ont och gott - slängde jag ner de sista orden. Om jag ska erkänna så har det nog inte riktigt sjunkit in än, det är ju ändå mitt fjärde försök. Men, skam den som ger sig och tredje gången *är* inte alltid gillt - 2012 är året då jag vann NaNoWriMo för allra första gången. Tjohoo!

Och nu när jag vet att jag klarar det så har redan en idé till nästa års Nano börjat peta på mig inifrån skrivarlyan uppe i mitt huvud. Hoppas den orkar hänga kvar till nästa november nu bara. För de närmaste elva månaderna tänker jag ägna åt att slutföra en hel rad med skönlitterära skrivprojekt - både barnbok, ungdomsbok och roman - istället för att börja på något nytt. Hur lockande det än är efter den här vinsten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar