söndag 8 juni 2014

#blogg100 - final

Tro det eller ej men idag har jag bloggat hundra dagar på raken. Minst. Kanske inte alltid de mest inspirerande eller längsta inläggen men jag har lagt ut något litet varje dag och det är jag nöjd med. Så nu tror jag att jag tar och drar ner på takten lite. Sommar som det är och allting. Blogga ska jag fortsätta göra men kanske inte riktigt alla dagar i veckan. Tiden får utvisa hur mycket det blir.

Det har varit fantastiskt roligt att delta i #blogg100 och kanske kommer jag att haka på nästa år igen om evenemanget kommer igen. Jag hoppas det. Om inte annat så har jag hittat några nya bloggar att titta in på då och då och kanske också fått några nya läsare själv.

Sista inlägget i #blogg100 alltså. Ha en skön söndagskväll allihop - #blogg100-deltagare såväl som ni andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar