söndag 22 april 2012

Skalpelldansen

... av Jenny Milewski. Det känns som om den här boken dyker upp lite här och var just nu. Men med oräkneligt antal olästa böcker på läslistan och tomt i plånboken så ligger kanske inte en bokbeställning så där högt upp på prioriteringslistan. Hur gärna jag än skulle vilja. Men så halkade jag in på Calliope books och läste något som fick mig att på allvar fundera på att bryta mot min instinkt att bara läsa "riktiga" böcker. Skalpelldansen ligger ute på Adlibris för bara 19 kronor - som e-bok. Oj, vad det kliar i fingrarna just nu...


Såg förresten att Jenny Milewski har en blogg också. Som om jag behöver fastna ännu djupare i bloggträsket, he he. Hur som helst så kan det inte finnas för många nya och spännande skräckförfattare i det här landet anser jag. Ser verkligen fram emot att läsa Skalpelldansen... eller lyssna på den. Jag är villig att prova det mesta - en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar