onsdag 2 maj 2012

Vilken långhelg!

Fyra hela dagar och ändå känns det som om jag inte hunnit med något vettigt alls trots att jag nog egentligen har hunnit med en hel del. Bara inte att skriva. Åtminstone inte så mycket som jag hade önskat. Men jag hann med en massa annat - mer eller mindre - onödigt jox. Älskar när jag kan bocka av saker på min otroligt långa Att-göra-lista.

Men det där med tid och hur man upplever den är intressant. För mig är det så att ju mer tid jag har, desto mindre hinner jag. Oftast. Men ingen regel utan undantag som min gamla tysklärare skulle säga. Kanske kan jag räkna den här långhelgen till ett av dessa undantag.

För vi hann ju med det allra viktigaste - mata de skräniga fåglarna nere vid kajkanten på väg till Minisimmet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar