söndag 2 mars 2014

Skrivmål för mars månad

Redan den 2 mars så det kanske är dags att lägga ut den här listan. Den här månaden har jag försökt att hålla skrivmålen på en lugnare nivå för att inte splittra mig för mycket. Istället ska jag fokusera på kursen och Trollsagan så att jag kommer vidare där. Men lite variation måste jag ändå få ha så...

  • Lägga sista handen vid arbetet med Halländska så att jag kan gå vidare med andra projekt i lugn och ro och utan distraktioner.
  • Göra en intervju samt skriva en text för ett reportage som är sålt till en tidskrift.
  • Läsa klart Trollsagan för mina duktiga betaläsare. Skriva igenom de sidor som jag ska läsa för eleverna varje vecka och sedan gå igenom dem igen tillsammans med eventuella anteckningar efter varje torsdag.
  • Kolla upp eventuella nya novell- och skrivartävlingar som dyker upp.
  • Skriva och lämna in alla uppgifter som ingår i distanskursen Att skriva för barn under mars månad.
  • Skriva minst ett inlägg på bloggen varje dag eftersom jag har anmält mig till #Blogg100.
  • Fortsätta arbetet med att samla ihop alla "smålappar" i min Moleskine. Ägna mig åt detta minst en gång i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar