söndag 20 maj 2012

Spontan kändisspotting

Det är inte ofta det händer. Kan inte ens minnas när det hände senast. Men igår vid Hagabions parkering hände det. När jag skulle kliva ur bilen noterar jag i ögonvrån två killar vid bilen som står parkerad mitt emot vår. Att jag överhuvudtaget lägger märke till dem är för att den ene ser lite vagt bekant ut. Så där som folk kan göra ibland men man kan inte riktigt placera dem. Men det är något med den där tatueringen som han har på halsen. Och där trillade slanten ner.

Tyckte det var lite kul. Jag som så gott som aldrig känner igen så kallade "kändisar". Jag som inte har det minsta intresse för sport och definitivt inte bollsporter.

Antar att jag kan tacka Let's Dance för detta. (Ja, jag erkänner. Jag ser på Let's Dance. Och ni som gör likadant vet vem det var jag spottade vid Hagabion.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar