söndag 17 juli 2011

Signeringsförhinder

Idag skulle jag varit iväg upp till Ulvanstorp för att signera böcker men det blir inte alltid som man tänkt sig. Istället sitter jag här och försöker boka upp läkartid på vårdcentralen men deras internetbokning krånglar *suck*. Det här senaste året har präglats av sjukdom och nu tycker jag att det räcker. Därmed basta! (Jag hoppas någon med inflytande lyssnar nu ;-P)

Men även om jag inte är där så rekommenderar jag verkligen en utflykt till Ulvanstorp och deras kaffestuga. Deras nybakade tunnbröd är så goda. Om inte idag så någon annan dag. Fast om ni pallrar er dit idag så finns fotografen på plats för att prata om Halländska gårdsbutiker och kaféer. Och självklart signerar hon om ni vill det :-)

Själv ska jag krypa upp i sängen med Lyckan är en ensam fågel och lyssna på regnet som smattrar mot fönsterbläcket. Åtminstone tills något av barnen vaknar ur sin middagsslummer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar