måndag 2 april 2012

Vi går i tryck!

Då var den klar. Boken med stort B som har varit det som nästan allt mitt skrivande har kretsat kring ända sedan förra sommaren. På gott och ont. Den här veckan går den i tryck. Känslan är nästan lite overklig. När det begav sig förra gången så var det mer av antiklimax. Ett beslut att skjuta upp utgivningen gjorde att när det väl var dags att gå i tryck hade den där känslan av att: Yes! Jag är klar! Den är klar! hunnit lägga sig. Ordentligt. Luften hade redan gått ur. Visst var det en särskild känsla av att hålla boken i handen första gången och visst - den var fin. Superfin. Men den här gången kan jag säga det med eftertryck: Fy Fabian vad bra den är! För den här boken är jag riktigt stolt över.

Jag presenterar: Västgötska gårdsbutiker och kaféer. Utkommer i maj 2012 på Isaberg Förlag



Form: Jonas Lindblad
Foto: Ann-Charlotte Fägerlind

Och behöver jag säga det?

Text: Ann-Kristin Lindh



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar